занять
занять на тиждень
старт
За тиждень записалося
Залишилося
Почни свій шлях в IT
з дизайну!
Цей курс є ідеальним вибором для тих, хто бажає вивчити мистецтво створення інтуїтивно зрозумілих та естетично приємних інтерфейсів для вебсайтів і застосунків. Він охоплює весь спектр навичок: від базових до високорівневих, дозволяючи студентам освоїти сучасні тенденції в галузі дизайну.
Цілі курсу
- Освоїти UX/UI Design: зрозуміти ключові принципи UX/UI для створення ефективних інтерфейсів та навчитись використовувати сучасні практики в галузі UX/UI Design
- Розвити навички дослідження користувача
- Оволодіти інструментами для створення дизайн-макетів та прототипів
- Навчитись створювати інтуїтивно зрозумілі та привабливі дизайни
- Навчитись розробляти адаптивні інтерфейси для різних пристроїв
- Опанувати високорівневий UX/UI Дизайн: засвоїти вищі рівні дизайну для покращення користувацького досвіду
- Підготуватись до професійного ринку
Вивчаємо такі технології
-
Figma
Програма курсу
Основи Web дизайну

-
Вступ до UI/UX Design
- Знайомство
- UI/UX Design
- Принципи юзабіліті
- Професія дизайнера
- Soft skills
- Tech skills
- Класифікація сайтів
- Знайомство
-
Основи роботи у Figma
- Фрейм
- Робота з зображеннями
- Робота з лініями
- Робота з масками
- Робота з міжрядковою відстанню
- Робота з текстом
- Робота з формою
- Компоненти
- Auto layout
-
Основи дизайн-мислення
- Етапи дизайн-мислення
- UX стратегія
- Usability & Accessibility
- Визначення витрат на взаємодію
- 10 евристик Якоба Нільсена
- Закон Теслера
- Айтрекінг
- Закон Міллера
- Закон Хіка
- Закон Фіттса
- Лендінг
- Конструктори сайтів
- Правила сприйняття інформації. Патерни.
-
UX дослідження та архітектура (part 1)
- Цикл розробки інтерфейсу
- Road Map
- User Persona
- Empathy map
- Методи UX досліджень
- Брифінг
- Double Diamond
- Психологія користувача в рамках інтерфейсу
- Юзабіліті аудит
- Практика
-
UX дослідження та архітектура (part 2)
- Інформаційна архітектура та її принципи
- Навігаційні та пошукові системи
- Mind Map
- Знайомство з User Flow
- FigJam
-
UX дослідження та архітектура (part 3)
- Use Case
- User Scenario
- UCD
- JTBD
- Модель Кано
- Композиція
- Патерни нейрофізіології
- Сітки
- Правило “Зовнішнього-внутрішнього”
-
Типографіка
- Основи типографіки
- Швейцарська типографіка
- Класифікація шрифтів
- Комбінація шрифтів
- Типографіка IOS & Android
- Експериментальна типографіка
- Контурні шрифти
- Велика типографіка
- Надписи від руки, текст навколо фігури
- Накладення фото на текст
- Видима сітка
- Монохром/Бруталізм/Текстури/Плоский дизайн
-
Теорія кольору (part 1)
- Теорія кольору
- Психологія кольору
- Колірні схеми
- Практика
-
Теорія кольору (part 2)
- Кольори та сприйняття
- Психологія контрасту
- Коефіцієнт контрастності
- Негативний простір
- Особливості розробки іконок
- Оптичний баланс в іконках
- Рекомендовані книги
-
Основні компоненти сайтів
- MVP
- Типи навігації
- Принципи навігації
- Функціональні блоки
- Контентні блоки
- Слайдер
- Карточки
- Список
- Форми
- Фільтри/сортування
- Поп-ап
- Footer
- Елементи інтерфейсу
- Чекбокси / Радіобатони / Toggle / Controls
- Notifications
-
e-Commerce. Структура сайту
- e-Commerce
- Структура сайту
- Принципи візуального дизайну
- Sketching
- Короткотривала пам’ять та юзабіліті
- Формати графічних файлів у вебдизайні
-
Розробка CJM
- Принципи Гештальту
- User Flow для e-Commerce
- Створення CJM
-
Ефективна сторінка продукту
- Закріплення матеріалу на практиці
- Ефективна сторінка продукту
- Цілі продуктової сторінки
- Аналіз сторінок
- Практика (візуальні вправи)
-
Передача макетів у розробку
- Айдентика
- Колірний профіль
- UX-копірайтинг
- Передача макетів в розробку
-
Методології
- Оцінка складності проекта
- Типи клієнтів
- Типи контрактів
- Agile
- Waterfall
- Scrum
- Kanban
- Jira
- Confluence
- BackLog
- Планінг-покер
- Ретроспектива
-
Гайдлайни та документація
- Style Guide
- Design System
- Підбір корисних посилань на різні сервіси
- Атомарний дизайн
- Дизайн-токени
- Темний режим
- Деталі при розробці
- Знайомство з HTML & CSS
-
Акцентування. Дизайн-система. UI-Kit
- Базовий стиль
- Анатомія стилю
- Візуальна логіка
- Основні принципи логіки
- Робоча пам’ять
- Способи акцентування
- Система. Аналіз системи
- UI-Kit
- Розвиток надивленості
-
Тестування. Анімація Parallax
- Тестування юзабіліті
- Методи юзабіліті-тестування
- Перевірка ідеї. Quick Usability Checks.
- Parallax ефект
- Базові інтерактивні анімації
- Механіка анімацій
- Хореографія анімацій
-
Responsive & Adaptive дизайн
- Responsive
- Adaptive
- Breakpoints
- Мудборди
- Mobile First
- Desktop First
-
Особливості мобільної розробки
- Процес розробки мобільного застосунку
- Область натискання
- Розташування елементів
- Історія
- Версії
- Вимоги до сітки
- Відстані
- Розміри елементів & Сторінка 404
- Сенсорний екран
- Breakpoints
- Brainstorming
-
Behance
- Підготовка кейсу на Behance
- Критерії успішного оформлення кейсів
- Розбір прикладів
- Складання структури макетів
- Підготовка анімацій
-
Працевлаштування
- Процес проходження співбесід
- Запитання на співбесідах
- Важливі запитання до рекрутера, які варто задати
- Платформи для пошуку роботи
- Фріланс: плюси та мінуси
- CV
- Розбір прикладів
В кінці курсу виконується дипломний проект.
Додайте навички в резюме
-
Використання інструменту Figma (робота з фреймом, зображеннями, лініями, масками, текстом, формою)
-
Застосування компонентів та функції Auto layout у своїй роботі над макетами
-
Створення лендінгу
-
Створення сайту
-
Створення і застосування брифу, Road Map, User Persona, Mind Map, User Flow, CJM
-
Використання інструменту FigJam
-
Застосування патернів нейрофізіології у роботі
-
Підбір типографіки, сіток та кольору для різних проектів
-
Використання негативного простору для концентрації уваги користувача
-
Підбір та створення іконок для проектів
-
Створення компонентів для макетів (навігація, контентні блоки, карточки, слайдери, списки, форми, нотіфікейшени, фільтри, чекбокси, радіобаттони і тд)
Як проходить навчання
Переваги навчання у Комп'ютерній школі Hillel
-
Групи по 17 осіб Викладач приділяє час кожному студенту.
-
Викладачі практики У нас викладають тільки практикуючі фахівці з топових IT-компаній.
-
Система особистих кабінетів Ефективне і зручне навчання.
-
Оперативна служба підтримки студентів Термінові питання — своєчасне рішення.
-
Доступ до відеозаписів занять Записи уроків залишаються у студентів після закінчення навчання.
-
Практичні заняття Велика частина занять орієнтована на практику.
-
Що ми робимо для того, щоб ви досягли успіху?
-
Проводимо майстер-класи з підготовки резюме та пошуку роботи
-
Регулярно оновлюємо програми курсів під вимоги ринку
-
Запрошуємо викладати тільки кращих практикуючих фахівців
-
Розвиваємо нашу мережу партнерів серед топових IT-компаній
-
Наші викладачі часто самі забирають до себе наших кращих Студентів ;)
Наші викладачі та випускники працюють в топових IT-компаніях світу
Часті питання
-
Який потрібно мати комп'ютер, щоб навчатися на курсі Основи Web дизайну?
Вимоги до комп'ютера для навчання на курсі Основи Web дизайну.
Операційна система:
- Windows 10 64-біт
- macOS 10.13 або вище
Процесор* :
- Мінімум intel core i5 4-го покоління
- Рекомендується i5 8-го
Оперативна пам'ять:
- Мінімум 8 Гб
- Рекомендується 16 Гб
Пам'ять:
- Мінімально 200 Гб HDD і більш
- Рекомендується 200 SSD і більш
Роздільна здатність екрану:
- Мінімальна: 1280 x 800
- Рекомендоване 1920 x 1080
Відеокарта:
- Вбудована графіка
- Рекомендується зовнішня відеокарта з 2 Гб відеопам'яті
*Допустимі аналоги від AMD
-
Ким працюють ваші Викладачі? Чи мають вони досвід викладання?
Ми завжди дуже відповідально намагаємося підходити до питання підбору Викладачів у нашій Школі. Наші Викладачі — практикуючі фахівці в найбільших IT-компаніях міста. Також вони мають як досвід викладання в нашій Школі, так і досвід менторства за місцем їх професійної діяльності. У своїй манері навчання вони роблять упор на останні тенденції IT-ринку і виключно на свій особистий досвід для того, щоб наші Випускники мали найбільш затребувані знання і досвід роботи з конкретними кейсами.
-
Де можна подивитися відгуки про вашу Школу?
Ви можете прочитати відгуки наших Студентів та Випускників на нашому сайті за цим посиланням. Ще ви зможете знайти відгуки і інформацію про нас на DOU.ua або можете прописати назву нашої Школи у Google, де ви також зможете побачити відгуки про нашу Школу у Google-акаунті або на Google-картах.
-
Як працює оплата частинами?
Ми пропонуємо можливість розбити вартість курсу на щомісячні платежі до 12 частин за допомогою розстрочки у ПриватБанку або Монобанку. При цьому вам не потрібно сплачувати додаткові комісії або відсотки банкам, оскільки Школа оплачує цю комісію за вас.
Якщо ви бажаєте скористатись оплатою частинами, будь ласка, зверніться до нашого менеджера у будь-який зручний для вас спосіб.
Докладніше про оплату частинами у нашому матеріалі.
-
Чи є у вас більш прискорені або інтенсивні курси?
Програми курсів складаються кваліфікованими практикуючими фахівцями, щоб кожна людина змогла повноцінно і цілісно засвоїти весь теоретичний і практичний матеріал. Кількість занять є оптимальноою як для вивчення матеріалу, що викладається на уроці, так і для виконання домашнього завдання. Навчання у більш інтенсивному ключі не дасть того результату, який орієнтований на подальше працевлаштування і без того в досить короткі терміни.
-
Чи знадобиться мати при собі свій комп'ютер для навчання у Школі?
Кожен наш клас оснащений сучасним обладнанням для комфортного навчання Студентів та роботи Викладачів. Тому Студентам не потрібно приносити на заняття свою техніку. Але для виконання домашніх завдань, звичайно, буде потрібно працювати на домашньому комп'ютері.
-
Як отримати максимальний бал за домашнє завдання?
Виконання домашніх робіт, одна з найважливіших складових навчання. Для того, щоб отримати максимальний бал за домашнє завдання, потрібно:
- Виконати завдання в зазначені терміни
- Виконати всі умови завдання
- Виконати завдання без помилок
- Перездача домашнього завдання не більше одного разу