занять
занять на тиждень
старт
За тиждень записалося
Залишилося
Стань JavaScript розробником!
JavaScript та TypeScript — це дві мови програмування, які часто використовуються для створення інтерактивних веб-застосунків.
JavaScript часто використовується для створення динамічних веб-сторінок та програм, які можуть взаємодіяти з користувачем. Вона широко використовується у всьому інтернеті, включаючи сайти, ігри, мобільні програми та навіть настільні програми.
TypeScript розширює функціональність JavaScript, додаючи строгу типізацію.
Опануй двома мовами, щоб створювати складні програми з меншою кількістю помилок і зрозумілим кодом!
Цілі курсу
- Вивчити мову TypeScript
- Опанувати поширені підходами в програмуванні
- Опанувати основи проєктування ПЗ
Вивчаємо такі технології
-
JavaScript
-
TypeScript
Програма курсу
JavaScript/TypeScript

-
TypeScript
- Що таке мова TypeScript і в чому секрет її популярності
- Як мова влаштована і чим відрізняється від JavaScript
- Статична типізація, її переваги та недоліки
- Які «нові» типи даних і ключові слова є в TypeScript, для чого вони необхідні
-
Механізми для створення абстракції та організації коду
- Відмінності типів від інтерфейсів і абстрактних класів
- Переваги і недоліки
- У яких ситуаціях і що варто застосувати
-
Маніпуляції з типами
- Створення об'єднань і складних типів
- Звуження типів
- Дженерики та як ними користуватися
- Utility types
-
Класи в TypeScript
- Модифікатори доступу і для чого вони використовуються
- Декоратори в TypeScript
- Заглиблення в роботу Reflect API в JavaScript
-
Прийоми функціонального програмування
- Рекурсія, каррування та частковий виклик функці
- Способи оптимізації рекурсії
-
Шаблони ООП
- Популярні шаблони ООП
- Історія появи шаблонів GoF і область їх застосування в сучасній розробці
-
Принципи проєктування ПЗ
- Принципи проєктування ПЗ
- Винятки з описаних у них рекомендацій
-
Асинхронний JavaScript
- Асинхронне програмування в JavaScript
- Асинхронна модель у браузері та Node.js
- Відмінності та особливості поведінки асинхронного коду
-
Unit тестування
- Види тестування
- Як розробнику писати тести
- Робота з популярними інструментами
В кінці курсу виконується дипломний проект.
Випускники отримують сертифікат про закінчення курсу.
Кожен сертифікат має унікальний номер, за яким потенційний роботодавець може перевірити його валідність і побачити базові показники успішності.
Як проходить навчання
Переваги навчання у Комп'ютерній школі Hillel
-
Групи по 17 осіб Викладач приділяє час кожному студенту.
-
Викладачі практики У нас викладають тільки практикуючі фахівці з топових IT-компаній.
-
Система особистих кабінетів Ефективне і зручне навчання.
-
Оперативна служба підтримки студентів Термінові питання — своєчасне рішення.
-
Доступ до відеозаписів занять Записи уроків залишаються у студентів після закінчення навчання.
-
Практичні заняття Велика частина занять орієнтована на практику.
-
Що ми робимо для того, щоб ви досягли успіху?
-
Проводимо майстер-класи з підготовки резюме та пошуку роботи
-
Регулярно оновлюємо програми курсів під вимоги ринку
-
Запрошуємо викладати тільки кращих практикуючих фахівців
-
Розвиваємо нашу мережу партнерів серед топових IT-компаній
-
Наші викладачі часто самі забирають до себе наших кращих Студентів ;)
Наші викладачі та випускники працюють в топових IT-компаніях світу
Часті питання
-
Як я можу сплатити за навчання?
Оплата провадиться через виставлення інвойсу на E-mail через сервіси LiqPay та Fondy.
-
Як працює оплата частинами?
Ми пропонуємо можливість розбити вартість курсу на щомісячні платежі до 12 частин за допомогою розстрочки у ПриватБанку або Монобанку. При цьому вам не потрібно сплачувати додаткові комісії або відсотки банкам, оскільки Школа оплачує цю комісію за вас.
Якщо ви бажаєте скористатись оплатою частинами, будь ласка, зверніться до нашого менеджера у будь-який зручний для вас спосіб.
Докладніше про оплату частинами у нашому матеріалі.
-
Чи будуть задавати домашні завдання? Чи перевіряється виконане завдання?
Так! Адже це обов'язкова і дуже важлива частина процесу вашого навчання, так як кожен Студент повинен закріпити весь отриманий на занятті матеріал вдома, виконуючи домашні завдання. Кожне задане ДЗ буде перевірятися викладачем, і по ньому ви будете отримувати фідбек. Також деякі завдання розбираються на наступному занятті. Без виконання домашній завдань ніхто не зможе домогтися бажаного результату.
-
Як отримати максимальний бал за домашнє завдання?
Виконання домашніх робіт, одна з найважливіших складових навчання. Для того, щоб отримати максимальний бал за домашнє завдання, потрібно:
- Виконати завдання в зазначені терміни
- Виконати всі умови завдання
- Виконати завдання без помилок
- Перездача домашнього завдання не більше одного разу
-
Який потрібно мати комп'ютер, щоб навчатися на курсі JavaScript/TypeScript?
Вимоги до комп'ютера для навчання на курсі JavaScript/TypeScript.
Операційна система:
- Windows 10 64-біт
- macOS 10.13 або вище
- Linux: Ubuntu 16.04 - 20.04
Процесор* :
- Мінімум intel core i5 4-го покоління
- Рекомендується i5 7-го
Оперативна пам'ять:
- Мінімум 8 Гб
- Рекомендується 16 Гб
Пам'ять:
- Мінімально 500 Гб HDD і більш
- Рекомендується 200 Гб SSD і більш
* Допустимі аналоги від AMD
- Як пройти співбесіду по JS? І навіщо?
- 88563
- 3530
Як пройти співбесіду по JS? І навіщо?
дивитись 71 хв-
Юрій Федоренко Senior Front-End Developer у MacPaw
- Замикання у JavaScript
- 48472
- 3125
Замикання у JavaScript
дивитись 6 хв-
Юрій Федоренко Senior Front-End Developer у MacPaw
- Як пройти співбесіду по JS? І навіщо? vol.2
- 31770
- 1898
Як пройти співбесіду по JS? І навіщо? vol.2
дивитись 69 хв-
Юрій Федоренко Senior Front-End Developer у MacPaw
- JavaScript. Робота з API Telegram, Youtube, VK
- 17062
- 152
JavaScript. Робота з API Telegram, Youtube, VK
дивитись 61 хв-
Петро Кучер JS Developer у Playtika
- JavaScript: Що таке Callstack и Event Loop?
- 16665
- 898
JavaScript: Що таке Callstack и Event Loop?
дивитись 10 хв-
Олександр Грібанов Senior Developer у DataArt
- Об'єкти і робота з ними в Javascript
- 15718
- 504
Об'єкти і робота з ними в Javascript
дивитись 122 хв-
Савелій Сичов Software Engineer у Microsoft